Musíme konstatovat, že opravdu se máme na co těšit, nejen že za 2 měsíce se má spustit nový a vylepšený systém, ale bude hlavně disponovat mnoha novými funkcemi, které každý poradce určitě ocení v praxi.
Call centrum, které našim poradcům navolává kontakty se bude více zaměřovat na kvalitu, díky tomu budou klienti mnohem lépe připravení na schůzky s poradci. Zaměřovat se bude hlavně na to, aby byli předávání klienti, kteří chtějí něco řešit v reálném čase.
Pro naše poradce budou k dispozici za výhodných podmínek operativní leasingy, nejen na vozy Škoda, ale nově také vozy značky BMW.
Na závěr se předávala ocenění a my získali diplom za nejvyšší konverzi při zpracování kontaktů předaných Call centrem. Což považujeme za jedno z nejdůležitějších ocenění.
Co to znamená „nejvyšší konverze“?
Největší úspěšnost u klientů, což samozřejmě prokazuje určitou znalost jednotlivých produktů, ale také empatii poradců, a hlavně skvělé obchodní dovednosti.
Kromě informací, které jsme se na konferenci dozvěděli, jsme strávili celou noc ve 4 hvězdičkovém hotelu, kde samozřejmě nechyběl dostatek jídla i pití, a to vše na účet společnosti.
Co je potřeba udělat, abyste se i Vy příště mohli zúčastnit této konference?
Hlavní je potřeba přidat se k nám, pak už jen stačí být úspěšný v tom, co každý poradce dělá a také být loajální vůči společnosti.
Podobná konference se koná 2x ročně, příště můžete být na seznamu pozvaných i Vy.