Tyto informace vyplývají z průzkumu pro Českou národní banku, které se zúčastnilo více než tisíc klientů bankovních domů.
V dnešní době lidé svým bankám věří a spokojenost se drží na opravdu vysoké úrovni. Důležitým faktorem v tom, aby se klienti cítili spokojeně a neuvažovali nad odchodem, je vstřícnost a ochota personálu, kvalita poskytovaných služeb a samozřejmě stabilita banky samotné.
Pokud došlo k tomu, že se klient rozhodl odejít od své banky k jiné a nedopadlo to, bylo to proto, že nakonec neviděl žádné větší rozdíly mezi bankami. Je pravdou, že v dnešní době se banky snaží, aby poskytovaly svým klientům všechen komfort tak, aby se klienti necítili zavázáni a mohli využít všech služeb naplno a v pohodě.
Pokud se ovšem klient rozhodne banku opustit, tak již několik let funguje Kodex mobility ČBA, kdy změna banky je rychlá a snadná. Banky, tedy domovská i nová, si mezi sebou vymění všechny administrativní záležitosti, které jsou potřeba k přechodu klienta, a ten se nemusí o nic starat. V tu chvíli se přechod k jinému bankovnímu domu stává snadný, rychlý a bezproblémový, klient nemusí od banky k bance, vše se vyřeší za jeho „nepřítomnosti“.
Spousta bankovních domů se předhání, kdo nabídne lepší úrok, kdo má více bankomatů, kdo více výběrů zdarma a tak podobně. Pokud nejste ve své bance spokojeni, je nejlepší čas přejít k jiné, protože nabídek a slibů, které dnes na trhu objevíte je nepřeberné množství. Mnoho klientů taky zajímají poplatky, které se týkají vedení účtu, a to je jeden z největších aspektů při výběru hlavní banky. Jestli váháte a nevíte, kam se „vrtnout“, oslovte naše poradce, rádi vám pomůžeme a zkonzultujeme všechny možnosti.
Standardem je v dnešní době mít běžný účet ZDARMA, využijte toho i Vy.